Hoe zorg je ervoor dat het publiek je event verlaat met een goed gevoel en tegelijkertijd de kernboodschap onthoudt? Je wil inspireren, je wil vernieuwend zijn. Een tech spreker wellicht. Inderdaad! Een inspirerende AR spreker.

Hoe een AR spreker inspireert

Een AR Lezing op maat

Een AR Spereker spreekt tot de verbeelding. Maar hoe? Een gezonde combinatie van de praktijk, van aanluiting op de branche waarop bij de AR lezing de focus ligt, en sterk afhankelijk van de grootte van het publiek wordt een AR lezing op maat gemaakt

Waarom een AR spreker?

Of het nu gaat om een ​​workshop, een motiverende speech of een presentatie van een nieuw product: een goede AR spreker draagt ​​bij aan het succes van je event. Een goede spreker heeft het vermogen om de juiste snaar te raken bij het publiek. Het podium is hun natuurlijk omgeving en ze weten als geen andere het publiek mee te sleuren in hun verhaal.

De belangrijkste reden waarom een augmented reality spreker jouw event maakt of breekt, is de inhoudelijke toegevoegde waarde die ze te bieden hebben. Denkt u dat uw publiek wordt gestimuleerd door een collega die zijn presentatiezenuwen amper in bedwang kan houden of een AR spreker die vol passie vertelt over de nieuwe mogelijkheden in uw branche.

Het uitnodigen van een professionele AR spreker zorgt ook voor meer bezoekers. Op basis van de sprekers wordt vaak besloten of er wel of niet naar een event wordt gegaan.

Wat is een waardevolle spreker?

Maar hoe vind je een goede spreker? Dan moet je eerst het doel van je event achterhalen. Als je dit duidelijk hebt kan je beginnen met het uitnodigen van sprekers.
Een goede spreker heeft de kwaliteit om te inspireren en te stimuleren. Als er geen verband is tussen de expertise van de spreker, zijn kernboodschap en het publiek, dan is het de zonde van de investering.

Een AR Spreker kan Augmented reality vrijwel altijd aan de branche relateren. AR is zo prikkelend en zo goed toepasbaar in verschillende branches, zeker met de snelle ontwikkelingen binnen deze tak van development, dat er altijd iets over valt te zeggen, en vrijwel altijd zeer inspirerende voorbeelden te vinden zijn.

Een augmented reality spreker komt met goede voorbeelden

Goede en relevante voorbeelden van de toepassing van Augmented reality overtuigen een publiek. Dit is waar een keynote speaker on augmented reality voor zorgt.

PayPal: betalen in Augmented Reality

PayPal heeft in mei 2018 een patent verlengd in tijd, en verbreed in focus. AR brillen zou kunnen dienen als een andere digitale betaaloplossing voor een bedrijf dat jarenlang een van de leiders was in online betalingen.

Er (vooral langetermijn-)klanten die in online winkels zijn toegestaan ​​om met het geld op hun PayPal-rekeningen te betalen. Maar het bedrijf heeft deze functie recentelijk ingeschakeld voor gewone zakenmensen, ook met speciaal ontworpen hardware en mobiele systemen.

Een verbeterd betalingssysteem met kopers op de werkelijkheid zal waarschijnlijk zorgen over de veiligheid opwerpen en fouten met zich meebrengen. Maar het kan ook een PayPal-zegel zijn als een vroege praktische toegang tot de algemene virtuele realiteit.

Breman: AR in de installatietechniek en AR in de bouw

Visualiseren op locatie: AR kan objecten in de ruimte plaasten, of juist objecten buiten de ruimte blootleggen. Door het gebruik van draad-en batterijloze sensoren kan data ontvangen word en kan gecommuniceerd worden met een systeem om data-modellen in AR weer te geven. Een goede toepassing van AR in de bouw.

De metingen van Bremans sensoren kunnen op afstand worden afgelezen en geven een signaal als de indicatoren boven of onder de afgebakende grenzen vallen. AR Experts ontwikkelde diverse AR componenten die real time data visualiseren. Op locatie kan een AR marker worden gescand, waarna er direct visualisaties van de resultaten verschijnen.

Zo is ook een toepassing van AR voor de logistiek en AR voor de industrie gemakkelijk denkbaar.

Een verhaal kan nog zo mooi en inspirerend zijn, als het geen verband heeft met de kernboodschap, is het een gemiste kans. Zorg ervoor dat de spreker past in jouw event.

Augmented Reality is altijd relevant

Wil je dat mensen de spreker onthouden of wil je dat ze jouw boodschap herinneren?

AR Sprekers boeken: een checklist

Augmented Reality Keynote speaker boeken: zo doe je dat

  • Omschrijf het doel van AR op je event en stuur dit naar de spreker, en uiteindelijk het publiek en eventuele mede-sprekers.
  • Promoot het Augmented Reality event en de AR Lezing door de spreker van te voren te presenteren.
  • Moedig je doelgroep aan om tickets te kopen of tijd te maken in de agenda.
  • Geef de spreker vooraf een aantal punten mee die je terug wilt zien in hun verhaal. Voorkom teleurstelling.

Wat doet de AR keynote speaker?

  • 1 staat buiten kijf en spreekt voor zich: planning en voorbereiding. Inlezen in relevante stof.
  • Omschrijf wat de bezoekers aan het eind van de dag moeten weten.
  • Vraag van tevoren uit of licht en geluid aanwezig is. Zo niet, regel het.
  • Geeft verdere wensen door voor de locatie.
  • 1 nogmaals: be prepared.

AR Experts is op de hoogte

Wil je je klanten, werknemers of relaties inspireren met een AR spreker? Een AR spreker kan je publiek motiveren, informeren en stimuleren. De AR spreker is op de hoogte van de laatste ontwikkelen en kan de kansen en bedreigingen van Augmented Reality in jouw branche presenteren.

Heb je interesse in een AR spreker zijn frisse kijk op jouw branche presenteert? Neem dan contact met ons op voor alle mogelijkheden.

Ready? Boek een AR Spreker.

Bekijk:   AR Spreker boeken